Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji Rady Gminy Grębocice
2.
Przywitanie gości i stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad sesji
4.
Informacja na temat uwzględnienia bądź nie uwzględnienia złożonych przez radnych sprostowań, uzupełnień i uwag do protokołu
5.
Informacja Wójta o realizacji zadań w okresie między sesjami
6.
Podjęcie uchwały w sprawie uczczenia 35. rocznicy odrodzenia samorządu terytorialnego w Polsce
7.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Grębocice na rok 2025
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Grębocice
9.
Podjęcie uchwały w sprawie przekazania środków finansowych na Wojewódzki Fundusz Wsparcia Policji we Wrocławiu
10.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazw ulicom w m. Grębocice
11.
Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w m. Grębocice - Strumykowa
12.
Podjęcie uchwały w sprawie pinii dotyczącej pozbawienia charakteru ochronnego lasów stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, położonych w Nadleśnictwie Lubin, na obszarze gminy Grębocice, które zostały uznane za ochronne Decyzją Ministra Środowiska z dnia 11 lipca 2016 r. oraz w sprawie opinii o uznanie za ochronne lasów stanowiących własność Skarbu Państwa, pozostających w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, o powierzchni łącznej 128,74 ha, położonych w Nadleśnictwie Lubin, na obszarze gminy Grębocice
13.
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Grębocice na lata 2025-2029
14.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji (likwidacja systemu komunistycznego i wprowadzenie ładu konstytucyjnego )
15.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji (niezawisłość sędziów)
16.
Przedłożenie Radzie Gminy sprawozdania z realizacji Rocznego programu współpracy Gminy Grębocice z organizacjami pozarządowymi i podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2024
17.
Interpelacje i zapytania radnych oraz sołtysów
19.
Zamknięcie obrad sesji